Thursday, July 30, 2009

TRY TRY ANTAR KOMIK KE PERADUAN BAKAT BARU!!

Dalam tengah syok membaca strip LAWAK KAMPUS dalam komik GEMPAK aku ternampak satu B0RANG peraduan dimana pemenangnya bakal mendapat hadiah berjumlah rm3500 dan biasiswa alfa kolej rm2600 serta hadiahx2 lain..'WAHH!!..banyakNYER lau menang sedap nih'!!! Itu jer yg leh aku kate pada masa tu..Dalam 10 hari sbelum tarikh tamat peraduan pada 31.7.2009 aku mencari smua alatan untuk melukis dan memikirkan plot citer yg boleh diceritakan dalam komik yg aku nk buat nanti,terpaksa menayakan member aku..jikalau dia ada idea yg boleh dipakai atau tak,huh..memang bnyak kerja yang penat-penat,dah la DEADLINE dlm masa 10 hari lagi. .smpailah hari terakhir aku ingin menghantar karyaku yang dah siap mengunakan p0s laju Malaysia pos expreSS(aku risau je lau x sampai atau sampai lambat)arap- arap apa yg ditulis di depan muka p0s express'DIJAMIN SAMPAI ESOK' dan apa yang dikatakan 'esok pasti sampai dik' oleh makcik kounter kat aku tu arap benar-benar berlaku.
ANTARA HASIL LUKISAN KU
karya ku

NI LAGI SATU AKU TUNJUK..
karya ku

p/s:.lau dapat saguhati pun dalam pertandingan ni aku dah puas koz atrwork ni aku buat dalam masa yg dah suntuk. .:)

2 comments:

enyheartsdiamond said...

buat la kesah cinta;)

SengsarA_DeritA said...

Kisah cinta. .susah,la. .awk ada isi cerita tak eny. .huhu. .:)

Black & White the colour for our Life ~ © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates