Saturday, July 10, 2010

MAKAN JIRAN SENDIRI

OK..bulan ni aku jumpa cerita yang aku sendiri seram sejuk membaca dan melihatnya,tapi memang tak puas hati kalau tak bagi kongsi ketakutan dengan kamu semua hahaha!!Pada mereka yang slalu usha kat blog ni,aku tau blog ni bukan blog jiwang sebab aku tak pandai aku tetap ucap terima kasih.......enjoy it!!


APA NI??????

Nampak macam daging korban je kan??hehe...memeng ya pun daging korban tapi korban manusia selaku jiran pemangsa~Alexander Novikov .

Pada saat penahanannya di apartemen paroval dari pejabat Wilayah untuk kehilangkan penduduk Makeevki Donetsk daerah Eduard Shutov,dia mengatakan bahawa tidak pernah memakan daging manusia.Tetapi pada pagi hari tanggal 18 Disember, mahasiswa dari kota Makeevka Donbass menjumpai kaki manusia dalam lubang saluran najis dan ternampak keadaan mayat yang amat mengerikan kerana tiada isi di bahagian badan mangsa berhampiran St Re- Pin berdekatan dengan rumah pemangsa.








Saksi terus berlari kepada orang ramai yang berada berdekatan tempat kejadian itu dan menceritakan kepada mereka agar melaporkan kejadian tersebut kepada pihak polis.

Inilah orang yang memakan jirannya sendiriALEXENDER NOVIKOV~

Ini pula lauk yang dimasaknya dengan menggunakan daging jirannya...



P/S : Aku dah cakap memang ada spesis camni wujud.

2 comments:

YUKI said...

yang ni ok skeat laa simpan dalam plastik.. hoooooooo... napa dia x amek je kaki tu wat sup tulang ke.. yang macam hitam tu mesti dia wat masak kicap kan kan kan??
-_-"

SengsarA_DeritA said...

Yuki tak takut?cm nak rasa je daging tu. .hahaha. .

Black & White the colour for our Life ~ © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates